gyhi 27.10.2021 15:19 (2 aastat tagasi)

Kliendi surmast võib teatada kliendi lähedane inimene, kas sugulane, sõber, aga ka sotsiaaltöötaja või hooldaja. Surmast teatades võiks esitada klienditeenindusele surmatunnistuse, aga tehakse alati päring ka Rahvastikuregistrist, et olla kindlad teavituse õigsuses. Energiateenuste puhul on inimesel enamasti kaks lepingut – võrguleping ja elektrileping. Lepingu omaniku surma korral on oluline võrguleping kas ümber vormistada uuele isiku nimele või lõpetada, kui antud aadressil keegi elektrit ei tarbi. Seni, kui leping on surnu nimel, tulevad ka arved vastavate kontaktandmetega. Kui arveid ei tasuta ja tekib võlg, siis toimub lõpuks voolu sulgemine ja lepingute lõpetamine.

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.