Anita 16.05.2024 10:46 (7 kuud tagasi)

Aitäh vastajatele! Asi sai lahendatud ilma kohtuta :) saatsin KÜ meilile arvest fotod ja näitasin täpselt ära kus ja kuidas viga tehtud ja võeti omaks. Kirjalikku pöördumist ei saanud nad ignoreerida ka. Täna helistati et uus korrigeeritud arve on postkastis. Kogu arvet maksmata jätta ei olnud mul muidugi mõtteski ja selleks puudus ka vajadus, arvel iga kulurida ju eraldi välja toodud. Ma küsisin sellepärast et KUI peaks tekkima olukord kus viga ei tunnistata siis kuhu pöörduda sest esimese telefonikõne peale raamatupidaja kippus vaidlema et tema arvutiprogramm on eksinud :) aga programmi andmed sisestavad ju inimesed. Sellegipoolest veelkord tänan kaasamõtlejaid!

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.