Teemade kronoloogiaelatis (2) ostetud eseme varjatud puudused (8) sissetuleku osa, millele ei saa pöörata sissenõuet (2) kasutusvalduse leping vs varalise vastutuse leping (0) elatis (3) |
ostetud eseme varjatud puudusedRoman 16.02.2011 01:15 (14 aastat tagasi) Ostsin välise kõvaketta. Samal päeval ühendsin arvutiga, ja arvuti ei saanud formati teha kettale.Mitte ükski programm ei saanud hakkama. Järgmisel päeval (laupäeval) läksin poodi tagasi. Mul võeti ostutšekki ja kõvaketta. Väljastati kvitungi (et kõvaketal tehakse kontrolli, miks ta ei tööta jne.) Lubati et esmaspäeval saan vastuse, kuid ei saanud. Peale lõunat käisin poes läbi. Öeldi et tehnik ei jõudnud veel läbi vaadata, ja kui jõuab ja saab selgeks et toode oli puudusega, siis ketas saadetakse remondi ja mingi 2 nädala pärast saan ma teda kätte. Ma küsisin miks nii tore olukord on, et nüüd ma istun ilma kõvakettata ja ilma rahata mille eest ma seda ostsin. Siis mulle öeldi, et tehnik vaatab üle, ja juhul kui toode oli puudusega, siis väljastavad mulle uue. Siiani on täitsa vaikus. P 16.02.2011 02:16 (14 aastat tagasi) jah Roman 16.02.2011 02:20 (14 aastat tagasi) mis jah? Oman 16.02.2011 09:24 (14 aastat tagasi) aga mis juriidiline küsimus sul on? Sul pole jutus mitte ainsadki küsimärkigi? Kui südant tahad puistata, siis mine psühholoogi juurde. HUHU 16.02.2011 11:43 (14 aastat tagasi) Rumal tegu oli anda ostutšekk ära. See on ainus dokument, mis tõendab, et tehing toimus. Roman 16.02.2011 12:13 (14 aastat tagasi) Just, õigus! Küsimusi ma pole esitanud. Kas ma tõsiselt pean selle põhjuse tuvastamise aega ära oodata? Kas nad ei pea lihtsalt selle kauba mulle ümber vahetada? Kas ma saan raha tagasi nõda? HUHU 16.02.2011 12:16 (14 aastat tagasi) Tehniliselt peavad nad ikkagi selle vea tuvastama, kuid igaks juhuks soovitan Teil võtta ühendus tarbijakaitsega. Nad ise suunavad Teie küsimuse juristile ning kõik täiesti tasuta. Nad annavad pädevat nõu. Merle 16.02.2011 12:44 (14 aastat tagasi) Kaupleja peab Sinu kaebusele vastama kirjalikult 15 päeva jooksul. Kui müüja keeldub kaebust lahendamast või Sa ei ole müüja pakutud lahendiga nõus, võid abi saamiseks pöörduda Tarbijakaitseameti poole. Kui tootel tuvastatakse puudus, siis ei saa sa keelduda, kui müüja pakub parandamist. Parandamise aeg on mõistlik aeg. Seega peab ootama ja asjad ei toimu kohe. Kui parandamine ebaõnnestub, võib müüja asja asendada. HUHU 16.02.2011 13:58 (14 aastat tagasi) Olen antud teemal vägagi ekspert ning oskan öelda, et magnet-admekandja (HDD) on pea võimatu parandada, kui sel ilmneb füüsiline viga. Lihtsam ning kindlasti on soodsam osta uus. |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |