Teemade kronoloogia |
identiteedivarguskannatanu 28.03.2011 19:17 (14 aastat tagasi) Eelmise aasta sügisel septembris telliti kannatanu(nimi varjatud) nimele interneti poest nt. Anttila kolmandate isikute poolt kaupa. Kaup oli toimetatud Eesti Posti ja sealt võeti kaup ka välja.Hiljem selgus, et järelmaksule võetud kauba eest Eesti Posti töötaja lunaraha küsinud pole ja eeldatavasti ka kauba väljastamisel isikuttõendavat dokumenti samuti mitte. Andmeid muudeti eel nimetatud nt. Anttilale, kannatanu teadmata, telefoni teel. Edastati samuti vale kontaktnumber ja aadress. Kannatanu omab küll e-poes kontot, siiski tellimusi ta sealt eelnevalt teinud pole. Ükski teade, võla või kauba kohta kannatanul puudus, kuni eksikombel üks võlanõue "sattus" kannatanud õigesse elukohajärgsesse postkasti, ometi kannatanule jõudnul kirjal oli kõrvalmaja aadress. Erinevus oli ainult maja numbris(näide: Lille 9-77(õige) Lille 8-77(vale). Seal juba oli kirjas ka see, et võla tasumata jätmise korral teavitatakse Krediidiinfot ja Kohtutäiturit ellnevalt aga igasugused meeldetuletavad võlanõuded puuduvad ja pole kannatanu valdusesse jõudnud. Kas kellelgi on olnud sama probleem ja kui, siis kuidas on olukord lahenenud? Kannatanud on konkateerunud/teavitanud probleemist e-poodi valdava/omava firmaga, samuti teavitanud(kirjalik avaldus) ka Eesti Politseid. kats 29.03.2011 20:39 (14 aastat tagasi) tehke avaldus politseile.kui teil varsti nt arved arestitakse siis olete hiljaks jäänd.nii,et avaldus politseisse. kannatanu 30.03.2011 13:26 (14 aastat tagasi) Tänaseks on selgunud, et paki väljastamisel ja vastu võtmisel on kasutatud muud dokumenti aga mitte kannatanu oma. Politseisse on avaldus tehtud ja enam ei tohiks kaua minna, kui kelm oma vastustust kandma peab. Antud olukorras aga näen kõige suuremat süüd Eesti Posti õlul! |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |