väljalülitatud elekter - juura.ee

väljalülitatud elekter

** 20.09.2011 13:54 (13 aastat tagasi)

Probeem järgmine: Elekter lülitati välja kuna arved tasumata. Meieni pole ühtegi arvet j6udnudki (elektrifirma väidab , et arved saadeti linnakorteri aadressile) aga ka sinna pole ühtegi arvet tulnud, ja ka hoiatus SMS-i/k6ne pole saanud väljalülitamise kohta. et uuesti elekter majja saaks tuleb maksta kopsakas tasu elektri sisselülitamise kohta, ning see protseduur on ka aegan6udev. mida teha ja kas t6esti peab maksma selle eest?

lucia 21.09.2011 13:11 (13 aastat tagasi)

elektri uuesti sisselülitamine on tasuline. Arve mittesaamine pole põhjus tarbitud teenuse eest mitte maksta, see on kliendilepingutes tavaliselt isegi kirjas. Kui arvet pole mingil põhjusel pole saanud saab ju alati firmast küsida, kõige parem on küsida kirjalikult (näiteks meiliga) ja kui sellele ei reageerita saate tõestada olete maksmiseks soovi avaldanud ja Teile pole makseandmeid edastatud. Ka kordusarvet saab näiteks meilile tellida kui pole kätte saanud. Kui elektritarbimiskoht on registreeritud Teie nimele saab Eesti Energia arvete maksmiseks läbi internetipanga ka sisse logida, see on e-teenuste all.

Julia 22.09.2011 13:53 (13 aastat tagasi)

Seda küll , et elektri sisselülitamise eest tuleb maksta jne ja ka tasumata arvete eest, aga kas siis nemad pole millesgi süüdi, et tegelt arveid pole tulnudki jne

Lammas 22.09.2011 17:27 (13 aastat tagasi)

Kui on olemas leping, siis täidategi lepingust tulevnevat kohustust. Muidugi on mõistlik, et ka arve saadetakse. Aga heas usus lepingut täites ei tähenda, et võiks eeldada, et kuna pole arvet, et siis elektri kulutusest mingil põhjusel ei pea tasuma. Kui Teil on probleem, et arvet ei ole saadetud, esitage pretensioon energia tarnijale(võib olla ka vahendaja) ning saate vabandused jne. Kahjuks aga ei anna see alust energia kulutuse eest tasumata jätmist.

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.