Teemade kronoloogia |
klienditeenindaja kohustusedpiret 7.01.2015 08:58 (10 aastat tagasi) Tere, olen klienditeenindaja ühes Comarketis. Ja tahaksin teada kas see on seaduslik, et töötajatelt nõutakse suitsude kinnimaksmist kui inventuur ei klapi? Ja kas see on samuti sadusega kooskõlas, et kui jääb korjamatta kogematta järgmisepäeva kuupäevaga toode tuleb see hiljem kinni maksta? siret 7.01.2015 09:46 (10 aastat tagasi) palun vaata oma töölepingut. Kui seal on kirjas, et puudujääk tuleb kinni maksta või aegunud toode tuleb ära koristada, siis sa pead lepingut järgima. A 7.01.2015 11:06 (10 aastat tagasi) Päris nii see ikkagi ei ole. Töötaja peab tööandjale tekitatud kahju täies ulatuses hüvitama üksnes juhul, kui töötaja on töölepingut rikkunud tahtlikult. Hooletusest tingitud kahju hüvitamisel arvestatatakse töötaja tööülesandeid, süü astet, töötajale antud juhiseid, töötingimusi, töö iseloomust tulenevat riski, tööandja juures töötamise kestust ja senist käitumist, töötaja töötasu, samuti tööandja mõistlikult eeldatavaid võimalusi kahjude vältimiseks või kindlustamiseks. Hüvitist vähendatakse tööandja tegevusega seonduva tüüpilise kahju tekkimise riski tagajärjel tekkinud kahju võrra. Töötaja süüst sõltumatu vastutus on lubatud üksnes siis kui töötajaga on sõlmitud varalise vastutuse kokkulepe, mis vastab kindlatele tingimustele ning töötajale makstakse lisaks palgale varalise vastutuse hüvitist. Vt TLS § 72-78 https://www.riigiteataja.ee/akt/112072014146 Seejuures töölepingu seadusest töötaja kahjuks kõrvalekalduvad kokkulepped on TLS § 2 järgi tühised. |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |