Teemade kronoloogia |
teenuse tarbijanukker 26.04.2005 14:55 (20 aastat tagasi) Tere!Käisin paar kuud tagasi ilusalongis kus ei jäänud teenusega rahule. Täpsemalt häiris mind minusse suhtumine töötajate poolt ja tundsin ennast pärast nädal aega halvasti. Hiljem kirjutasin Delfisse kommentaari. Tundsin, et pidin tarbijate tähelepanu sellisele probleemile juhtima.Kas mul oli selleks õigus??Sisetunne ütleb, et oli aga salong võib seda laimuna võtta. monica 7.05.2005 22:28 (20 aastat tagasi) Ka halvasti osutatud teeninduse kohta saab tarbijakaitsele kaebuse teha, kasvõi tagantjärgi. Mida kiiremini, seda parem loomulikult. Isegi halvasti ütlemine ja solvangud kuulub sinna sisse, rääkimata näiteks rikutud juustest või muust niisugusest. |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |