Ametijuhend

Marko 11.01.2022 08:16 (2 aastat tagasi)

Kas tööandjal on õigus nõuda vastavalt ametijihendile, et töötaja täidaks järgnevat punkti: klientide maksedistsipliini jälgimine ja aegunud arvete tasumise tagamine? Tegemist on hüdraulika tooteid müüva asutusega. Ametiks n.ö. letiteenindaja

J. 11.01.2022 09:02 (2 aastat tagasi)

Kuidas peaks letiteenindaja tagama aegunud arveid? Kui nõue on aegunud, siis ei saa seda sisse nõuda isegi kohtu kaudu. Selliselt sõnastatult on see punkt ametijuhendis tühine. Kui tööandja soovib laekumata arveid vältida, siis müügu vaid ettemaksuga või kohese tasumisega nagu paljud ettevõtted juba teevad.

Ats 11.01.2022 11:37 (2 aastat tagasi)

võib-olla on teemaalgataja eksinud kirjutamisel. Aegunud arvete all mõtles ta ilmselt maksetähtaja ületanud arved.

Marko 11.01.2022 11:40 (2 aastat tagasi)

Hea tähelepanek. Mõeldakse üle tähtaja arveid tööandja poolt, aga juhendis oli niimoodi kirjas nagu postituse alguses kirjutasin

woko 11.01.2022 12:02 (2 aastat tagasi)

Tegemist on ilmselt kehva sõnastusega, aga sisuliselt ei näe ma mingit põhjust, miks letiteenindaja ei võiks arvestust pidada arvete üle mis on ületanud maksetähtaega. Ilmselt on ka suuliselt letiteenindajale tema tegevusi tutvustatud ja letiteenindaja on aru saanud, mida ta tegema peab. Kui puudub soov sellist tööd teha, siis võib seda tööandjale öelda ja siis eks ta vaatab ise, kas ta lepib sellega või leiab kellegi teise, kes seda teha tahab.

Marko 11.01.2022 12:25 (2 aastat tagasi)

Jälgimine küll, aga tagamine?

J. 11.01.2022 12:45 (2 aastat tagasi)

Letiteenindaja ei saa kuidagi muud moodi tagada kauba eest tasumist, kui müüa kaupa vaid kohese tasumisega või ettemaksuga. Tööandjale peaks selgitama, et sellises sõnastuses on töötajal võimatu ametijuhendit täita.

Reelika 15.01.2022 09:00 (2 aastat tagasi)

Kui selle aegumise all mõtles tööandja hoopis maksetähtaja ületanud arveid, siis täitsa vabalt võib ta midagi muud mõelda ka selle tagamise all. Pakun, et selle all on silmas peetud seda, et teenindaja peaks monitoorima arvete tasumisi ja saatma võlgu olevatele klientidele meeldetuletused, kas siis neile helistama, sõnumi või e-maili saatma vms..

noo 15.01.2022 10:22 (2 aastat tagasi)

tundub, et töötaja peaks tegema tööandjale ettepaneku see ametijuhend korralikult läbi vaadata ja üheselt mõistetavalt sõnastada ning mõelda, millised ülesanded antud juhul selles juhendis üldse reaalselt nagu täidetavad on.

uygu 15.01.2022 14:51 (2 aastat tagasi)

Töötaja võib ka lahkuda, kui ta ei soovi tööd teha. Iga sõna ja tähte lepingus vaidlustada, ei saa aru lepingu sisut mitte vormist - see inimene ei soovi tegelikult seda tööd teha.

noo 17.01.2022 09:56 (2 aastat tagasi)

kas sa üldse lugesid, milles tegelikult probleem on? Juhenda siis, kuidas saab letitöötaja tagada aegunud arvete laekumist? Tahtmisest üksi on vähe, tegelikkuses peab olema ka võimalik juhendis ettenähtud ülesandeid täita.

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.