Teemade kronoloogia |
sideteenuse lepingu muutmineMart 17.12.2013 10:37 (11 aastat tagasi) mida arvavad juristid, kas see on korrektne? Klient liitub Teenuseosutaja juures mingi teenuse paketiga X ja tasub hetkel kehtiva hinnakirja alusel, hiljem Teenuseosutaja langetab paketi hinda püsivalt (mitte kampaania raames), kuid Teenuseosutaja kasseerib edasi vana kõrgemat hinda varem liitunud klientidelt, kuigi tegemist on ühe ja sama tootega, mille hind on läinud püsivalt odavamaks. Pöördusin Teenuse osutaja poole ja sain vastuseks et Te olete liitunud paketiga X ja soodsama hinna saamiseks tuleb Teil vahetada seesama pakett selle sama paketi vastu - ühesõnaga jaburdus. tegin ettepaneku tagasiarvestada ülemakstud summad, kuid mida juristid arvavad sellest, on see korrektne ja millele oleks alust midagi ette võtta? neid kliente on kümneid tuhandeid, keda nii petetakse, sest neid ei teavitata hinna muutusest, mis on läinud odavamaks. Reelika 19.12.2013 15:23 (11 aastat tagasi) See on enamlevinud praktika ettevõtetes, et kehtima jääb liitumisel, lepingu sõlmimisel kokku lepitud hind. See on iga ettevõtte oma asi mis hinnaga nad teenust osutavad. Lihtsalt alati on võimalik minna konkurendi juurde..Midagi ebaseaduslikku siin mina ei näe. |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |