Inkassofirma ignoreerib ja viivitab tahtlikult

Kessu 16.05.2017 14:59 (6 aastat tagasi)

Ostsin teenuse, teenusepakkuja kirjeldatud teenus ei vastanud kirjeldatule ja ma keeldusin arve tasumisest. Kirjavahetus tulemusi ei toonud ja ma pöördusin Tarbijakaitseametisse ja teenusepakkuja saatis arve inkassosse. 3.01 teavitasin teenusepakkujat (see oli enne tema inkassosse pöördumist), et minu kontaktandmed on muutunud ja eelmine e-posti aadress enam ei eksisteeri. Teenusepakkuja suhtles minuga korduvalt uuel ja korrektsel e-posti aadressil. Tarbijakaitseameti menetlus teatavasti ei ole kiire protsess, tähtajaks öeldi mulle 90 päeva. 20.märtsil sain kõne inkassost, et minu vastu on esitatud nõue ja ma pole vastanud. Küsisin kuhu nõue on saadetud. Vastuseks sain, et nõue saadeti valele enam mitte eksisteerivale meiliaadressile. Ehk et teenusepakkuja oli inkassole saatnud valed kontaktandmed. Selle sama telefonikõne käigus palusin siis valesti saadetud nõue mulle uuesti saata ja mainisin ka asjaolu, et tegelikult on antud arve üldse Tarbijakaitses lahendamisel. Mul paluti see info saata inkassole e-kirja teel, mida ma ka tegin. Vastust ei saanud. 7.04 saabus minu postkasti KORDUV NÕUDEKIRI, kus polnud väljatoodud kes nõuab, mis summas ja mis on viivised. Tegemist oli üldise spämmikirjaga, mida ilmselt kõigile võlglastele välja saadetakse. Kirjas seisis, et võtke ühendust kui teil puudub info summade kohta. Seda ma ka tegin. Saatsin sellele kirjale vastuse, et ma ootan endiselt teie vastust ja ka infot summade kohta. Vastust ei tulnud. Korduvad nõudekirjad muudkui maandusid mu postkasti. Andsin neile teada, et mina ei plaani maksta viiviseid, mis nende venitamise tõttu kogunevad. 18.04 Peale NELJANDAT KORDA kui ma neile kirjutasin, sain lõpuks siis teada summad ja viivised, aga ei mingit reageeringut minu väitele, et maei plaani nende viivitatud päevade eest viiviseid tasuda. Ikka ei mingit vastust. 7.05 saatsin neile siis pika kirja kus tõin kõik kirjad ja sündmused kronoloogiliselt välja ja palusin selgitust. Lühidalt sain vastuseks ainult selle, et neid ei huvita, nemad on kõik saatnud nii nagu vaja ja maksku ma ära. Palusin selgitust, et miks andmete saatmiseks kuu aega kulus ja selle eest viiviseid nõuate vastasid nad, et KORD ongi selline, et põhisummat (teenuse poolt esitatud arve summat) ma ju teadsin (inkasso polnud seda mulle saatnud) ja et ma oleksin pidanud selle ära maksma ja siis nemad oleksid alles hiljem mulle viiviste summa saatnud. Nüüd me siis vaidleme juba mitu nädalat. Selline asjade käik ei saa ju õige olla?

Roman 18.05.2017 00:10 (6 aastat tagasi)

Kas olete Tarbijakaitsest vastuse kätte saanud? Te olete nii teenusepakkujale kui inkassofirmale asjade seisu teada andnud, muuhulgas ka selle et nende nn. nõue on lahendamisel. Inkasso amet ongi ähvardada ja haukuda, seda tuleb ignoreerida nüüd Teie poolt ja oodata ära Tarbijakaitse vastus.

Reelika 18.05.2017 05:31 (6 aastat tagasi)

Need inkassovennad on praegu üleliigsed, ehk siis neil pole küll midagi nõuda. Nõue selgub Tarbijakaitses.

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.