Teemade kronoloogiaeluasemelaenu üleandmine juristile (3) mõistus otsas, palun abi targematelt (6) Uued viisid võlgade sissenõudmiseks (6) autoliising (1) Remont ja raha!? (2) |
Uued viisid võlgade sissenõudmiseksKarel 2.09.2009 10:22 (15 aastat tagasi) Tere. Antud tekst on ainult informatiline. Kui keegi soovib kommenteerida, siis palun. Nimelt on kasutusele võetud uued võlgade sissenõudmis viisid. Kuna inimene ei ole nõus ülisuure intressiga võlga tasuma ning vaidlustas asja kohtus, siis inkassofirma hakkas koostööd tegema võlgniku teenusepakkujatega. Nimelt katkestatakse võlgniku mob. telefoni ühendus kuigi arved on alati korralikult tasutud ning võlgnevust ei ole. Katkestamise põhjenduseks nimetatakse seda, et inimesel on võlgnevus krediidiinfos. Antud võlgnevus on seal olnud juba 2 aastat, kuid nüüd kui asi kohtuni on jõudnud, hakkas mobiilifirma seda asjaolu arvestama. Kirjas toodi välja konkreetselt, et " Makske oma võlgnevus, vastasel juhul ei avata Teie numbrit". Kas järgmiseks lülitatakse välja elekter, vesi ja kaabel tv sellepä... SS Leegion 2.09.2009 10:42 (15 aastat tagasi) kõik sõltub lepingust, mille sa oled sõlminud teenusepakkujaga. Kui mob firma lepingus on märge, et" krediidiinfos kajastuva võlgnevuse puhul on õigus lõpetada teenuse pakkumine", siis on kõik korras ja nad panevad sul rahulikult teenuse kinni - ei mingit kobinat. Kui seda ei ole, siis ei saa ka. Kindlasti poel sellist asja Elektsir ja Vee frimadel, sest nende kinnikeeramine kellegi teise nõudel ei tule kõne alla. Aga maksa võlg ära ja intresside puhul on sul nagunii vaidlus, kui need on tasutud, siis kohus mõistab sinule need jälle tagasi. Riukalik Jurist 2.09.2009 11:24 (15 aastat tagasi) Kõlab kergelt uskumatuna, sest miks peaks näiteks EMT tegema koostööd mingi sms-susserdistega? Aga kui see nii tõesti on, siis varem või hiljem tuleb sellest suur meediakära mille peale hakkavad mobiilifirmade pr-osakondades ämbrid kolisema ja see jama kindlasti lõpetatakse. Üldiselt toob see kaasa sellele mobiilifirmale rohkem probleeme kui kasu. sama lugu 2.09.2009 12:00 (15 aastat tagasi) Meil perepakett emt-s. Ühel päeval, nädal peale arve tasumist, tuli sõnum, et limiit ületatud, makske ära. Helistasin ja küsisin, et misasja, nädalaga ei ole me tuhandet krooni ära rääkinud. Öeldi, et sorry, teil nyyd limiit 100.-(SADA!!!!!!) krooni kuus teie 3-ele numbrile, kuna lepingu omanikul on krediidiinfos võlgnevus. Ja võlgnevus kusjuures mitte mobiilifirmadele. Üldse tundub et see paljukiidetud EMT on ikka täitsa lolliks läinud. Karel 2.09.2009 12:20 (15 aastat tagasi) SS. mind paneb hoopis imestama see, et antud võlgnevus on krediidiinfos üleval olnud juba 2 aastat. Olen krediidietevõttega pikalt vaielnud intresside tasumise üle ning nüüd läks asi kohtusse. Ja alles nüüd emt. avastas, et mul on krediidiinfos märge sees... See on lihtsalt väga kummaline. Aga tänud vastuste eest. Riukalik Jurist 2.09.2009 15:45 (15 aastat tagasi) No ma ei tea, minu meelest see küll väga tore äriidee ei ole. Saatsin info tuttavale ajakirjanikule, ehk teeb sellest loo. Ja üldse, ärge liituge igasuguste pakettidega, kasutage näiteks Simpel kõnekaarti! k 3.09.2009 14:51 (15 aastat tagasi) Sain ise ka just teada, et EMT sellist asja kasutab. Lõpetasin pool kuud tagasi nendega lepingu ära, siis helistati ja seebitati küll, et tule tagasi ja pakuti erinevaid soodustusi. Ja nüüd tuli kiri, et kui ei ole 10 kuup maksehäiret lõpetanud, siis peatame teenuse või on vaja käendajat või tagatist. Või siis, et peab tegema ettemaksu või midagi taolist. |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |