müüdud asja varjatud puudused

nat 16.02.2012 19:50 (13 aastat tagasi)

Tere! Juveelikauplusest ostsin endale kõrvarõngad.Sealt hakkasid kivikesed ära kukkuma.Kaupluses öeldi,et see on prakk ja pakkusid minule valida nende asemel midagi muud.Minule ei sobinud ja ei meeldinud kaup,mis nendel olemas oli.Palusin siis lihtsalt tagastada minu raha.Müüja vastas,et nii nad teha ei saa.Andis siis minule selle kaupluse kinkekaardid minu defektsete kõrvarõngade väärtusega ja ütles,et pean kinkekaarti ära kasutama kolme kuu jooksul. Kas müüja tegi õigesti,et ei tagastanud minu raha?Minule täiesti ei meeldinud ülejäänud kaup ja ei ole mina kindel,et ülejäänud kaup ei ole defektne nagu minu kõrvarõngad.Tänan

CD 16.02.2012 20:15 (13 aastat tagasi)

Müüja oleks pidanud raha tagastama.

Tarbija 16.02.2012 21:01 (13 aastat tagasi)

Pöördu kohalikku Tarbijakaitseametisse.

peeter 17.02.2012 10:03 (13 aastat tagasi)

Ma ei mõista, miks te kinkekaartidega nõus olite? Sellega ju nõustusite samas vääringus tootega...

nat 17.02.2012 17:06 (13 aastat tagasi)

Võtsime kinkekaardid kuna teis võimalust müüja ei pakkunud meile.Täna käisime uuesti tema juurde,ütlesime,et tahame raha tagasi.Tema vastas,et ei pea meile raha tagastama ja nende kaupluses ei ole see kommes.Seal nende kinkekaardide eest ei saa midagi muut valida.Üks asi oli veel see,et tema ütles et kõrvarõngades oli swarovski kristallid,ekspert ütles aga et see on lihtsalt klaasi tükikesed.

CD 17.02.2012 17:58 (13 aastat tagasi)

Pöördu Tarbijakaitseametisse.

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.