kahju hüvitamise nõue inkassoettevõtte vastu

tavakodanik 26.10.2012 15:17 (12 aastat tagasi)

Hei, nüüd sügisest asus mind terroriseerima teada tuntud L inkasso. Nõue oli muidugi alusetu, aegunud ja õigustühine. Mingit võlga mul pole, seda kinnitas ka endine teenusepakkuja. Ei inkasso ega teenusepakkuja polnud mulle edastanud dokumenti, mille alusel nõue kas loovutatud või nõude esindusõigus inkassole üle antud. Seda ei suutnud nad ka nüüd, rohkem, kui 4.a peale väidetava nõude tekkimist. Kirjutasin neile pikad kirjad, koos vastavate viidetega seadustele, talusin L inkasso poolset ülbitsemist ja valetamist telefoni teel - nende keeldumist e-kirjadele vastata, dokumentide nägemiseks nõudsid 20€ lisaks jne. Ähvardati mind nii Maksehäireregistri, kui muude sanktsioonidega. Kuna teadsin, et ma pole süüdi, siis ei jätnud ma oma rida. Kirjutasin vastava kirja Tarbijakaitseametile inkassofirma käitumise kohta ning suhtlesin ka endise teenusepakkujaga. Tarbijakaitseamet pole mulle veel vastanud, kuid äsja võttis ühendust L inkasso, et nõue tühistatud. Palusin kirjalikku kinnitust ja põhjendust, miks nõue tühistati. Saadeti muidugi ainult kinnitus. Sellise lahendusega ma rahul pole, sest vabandusest oli asi kaugel - see oleks vähim, mida ma seedida suudaks. Kogu selle sõdimise tulemusena olen kulutanud palju aega, närve ja tasulisi telefoniminuteid, et tõestada enda süütust olukorras, kus tegelikult vastutab võlausaldaja esitatud nõude õigsuse eest ja peab tõestama võlgnevuse olemasolu. Ma tunnen,et mulle on tekitatud nii moraalset, kui ka materiaalset kahju. Ja ma pole esimene sarnases olukorras, terve internet romaane täis. Kuidas võtta vastutusele nahaalne inkassofirma? Kuidas panna vastutama teenusepakkuja, kes on selles loos kaasosaline, jättes arvet tasudes mind nõude loovutamisest teavitamata ning keeldudes nõuet tagasi võtmast(kuigi alus selleks oli) Ühishagi esitamine koos kaasohvritega inkasso vastu? Andke ideid, palun ja aiäth!

Riukalik Jurist 30.10.2012 09:53 (12 aastat tagasi)

Mida rohkem inkassofirmasid ise kottida, seda parem! Uuri tarbijakaitsest, kuidas sinu kaebuse menetlemine sujub ja anna ka siin teada.

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.