Teemade kronoloogia |
garantiiremontmurelik 29.11.2012 16:00 (12 aastat tagasi) Tere! Esmapilgul küll just kui Tarbijakaitse rida, kuna aga on sealt juba läbi käinud ja Tarbijakaitse sisuliselt laiutab käsi, ehk oskab keegi siin nõu anda. Garantiiajal seadmel tekkis kahjustus. Pöördusin seadmega koheselt müüja poole, seade võeti remonti, vaatamata minu taotluse ei vaadatud kahjustust koheselt üle (polevat aega!!!), leppisime siis kokku, et kui mingil põhjusel kahjustus kuulub tasulise remondi alla, mulle teatatakse ja siis otsustan, kas lasen teha või mitte. Kahe nädala pärast teatati, et seade on valmis. Järgi minnes aga tabas šokk, remont oli tasuline, lisaks olid tehtud ka tasulised lisatööd mis ei olnud üldse seotud kahjustusega ja (nagu seletati) olevad nende poolt kohustuslikud, et tagada seadme edaspidist tõrgeteta tööd garantiiajal. Minule ei esitatud ühtegi ekspertiisiakti, mis kinnitaks minu vea ja lükkaks ümber tootmisvea, ei näidatud ka väljavahetatud osa, kogu põhjendus oli suuline, et tegemist olla minu veaga. Küsimusele, miks vastavalt kokkuleppele, minule ei teatatud tasulisest remondist (sellisel juhul oleks loobunud, kuna viga polnud suur, oleksin küll sel juhul jäänud edaspidises garantiist ilma, aga seade oleks praktiliselt tasuta korda saadud. Sellepeale vastati, et nemad ei viitsivad üldse minuga vaielda. Kogu asjale krooniks on vaidluse ajal väljakuulutatud müüjapoolne seadme „hoiutasu“ 0,78 senti päev. Kuidas toimida? |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |