(suulise) veolepingu ebakohane täitmine

Tellija 5.12.2012 21:59 (12 aastat tagasi)

Tere. Teema selles, et sai tellitud ühest tuntud interneti mööbliärist mööbel ja kokku lepitud ka nende poolne transport Tallinna laost kliendini mis pidi maksma umbes 45€. Neli nädalat ootamist ja kõne klienditeenindusest teadustas, et mööbel on saabunud Tallinna lattu ning on väljastamiseks valmis. Ka tol korral sai täpsustatud transpordi maksumus ja vastuseks oli sama mis enne - 45€. Kolm päeva ootamist ja kõne Eesti Posti kullerilt teadustas, et mööbel on saabunud tellija aadressile nind transpordi maksumus on ligi 100€. seega üle kahe korra suurem lubatust. Mööbliäri aga väidab, et tema ei tea midagi sest ise tellisite ja nemad transpordi hinda ei tee. Kuidas edasi? Ei tahaks nagu seda üle makstud summat neile ilma vaevata kinkida. Tänan.

T 7.12.2012 17:54 (12 aastat tagasi)

Isiklikult kannaks üksnes kokkulepitud summa, otsiks vihjeid nende transpordi maksumuse kohta (nt internetist), mis annaks teatava tõendamisruumi. Kuivõrd tegemist on suulise lepinguga, puuduvad ka head väljavaated ilma reaalsete tõenditeta.

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.