Remondi arve hüvitamine

Kristjan 7.09.2015 12:12 (8 aastat tagasi)

Tere Kas varuosamüüjal on kohustus hüvitada tarbijale remondiarve, kui on müünud ebasobiva varuosa? Lugu järgmine, et ostsin B varuosa autole ja lasin teeninduses autole alla panna. Selgus see, et varuosa ei sobinud. Teenindusele viisin mina varuosa. Teenindus selles süüdi pole. Varuosa viisin poodi tagasi, kust ma selle ostsin, tellisin meili teel ja saatsin VIN koodi. Varuosale on nüüd garantiitagastuse pretensioon tehtud. Seda veel ootan. Poest aga öeldi kindlalt, et nemad seoses ebasobiva varuosaga remondiarvet ei hüvita.

CC 8.09.2015 09:41 (8 aastat tagasi)

Kui kokkuleppele ei jõua, pöördu Tarbijakaitseametisse. Nemad teevad oma otsuse, kui seda ei järgita, siis läheb asi kohtusse.

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.