Kõnede lindistamine

Indrek Kraas 10.01.2017 17:13 (8 aastat tagasi)

Tere, küsimus, minu andmetel on kõnede lindistamine ilma minu nõusolekuta ebaseaduslik TELEFONIKÕNEDE SALVESTAMISE LUBATAVUSE JUHEND Juhend kehtestatakse isikuandmete kaitse seaduse § 33 lõike 1 punkti 5 alusel Kinnitatud 25.09.2012 Lindistavad aga kõik; pangad perearstid,kohtutäiturid jne.

A 10.01.2017 17:37 (8 aastat tagasi)

No aga selle lõpetamiseks on Sul õigus kasutada isikuandmete kaitse seaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid või esitada kaebus andmekaitseinspektsioonile.

Indrek Kraas 10.01.2017 17:43 (8 aastat tagasi)

Ok! Sellisel puhul pean ma tegema andmekaitseinspektsioonile iga sellise rikkumise korral eraldi kaebuse. Samas on aga olemas konkreetne juhend, mis ütleb: 1. Telefonikõnede salvestamise üldised põhimõtted 1.1. Salvestamisel peab olema selge eesmärk. Andmeid tuleb koguda ainult mahus, mis on eesmärgi saavutamiseks vältimatult vajalikud. 1 Kui alus ei tulene otse seadusest (näiteks hädaabikõnede salvestamine), tuleb asutuse/ettevõtte siseselt alati määratleda selged ja konkreetsed eesmärgid, mille täitmiseks on salvestamine vajalik. Eesmärk peab olema piisavalt konkreetne. Näiteks: kõnede salvestamine asutuse/ettevõtte „töö paremaks korraldamiseks“ on liiga üldine. See ei võimalda hinnata salvestamise eesmärgipärasust ega seda, kuidas ja kui kaua salvestusi peaks kasutatama. Kõnede salvestamisel tuleb hinnata, kas salvestamisele pole tõhusamaid alternatiive.

A 11.01.2017 11:21 (8 aastat tagasi)

Juhend juhendiks, kuid kui seda ei täideta, siis ei olegi ju muud võimalust, kui nõuda selle täitmist ja ebaseadusliku isikuandmete töötlemise lõpetamist isikult endalt või siis esitada kaebus andmekaitseinspektsioonile, kes peale kontrollimist saab isikult nõuda ebaseadusliku tegevuse lõpetamist.

Indrek 11.01.2017 11:33 (8 aastat tagasi)

Ma tegingi seda huvitav mida ka vastatakse!

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.