Mobiilteenus lukus, arve jookseb edasi.

Sksj 11.01.2018 14:47 (6 aastat tagasi)

Tere, on tekkinud võlgnevus mobiilsidefirma ees. Maksan järelmaksugraafikuga seda arvet hetkel, kui vaatasin, et see kasvab koguaeg. Kasrt ise on lukus ja vàlja helistada ega midagi ei saa. Tuli välja, et tele2 kasseerib raha teenuse eest ikkagi mida ma kasutada ei saa. Kas on juriidiliselt õige või oeaksin maksma ära vaid summa mida olen kasutanud aga mitte teisi kuid. Nimelt kasutan netipaketti ja see on 15.- kuus. Kaks kuud on nad seda mulle arvele juurde kirjutanud kuigi ma ei ole seda saanud kasutada nende sulgemise tõttu.

BB 11.01.2018 18:11 (6 aastat tagasi)

Tele 2 üldtingimused-6.13.3. Tele2 võib teenuse osutamise piiramisel või peatamisel jätkata kliendile miinimumarve või kuutasu arvestamist, juhul kui teenust piirati või teenus peatati kliendi poolse lepingu rikkumise tõttu. Tele 2ga lepingu sõlmimisel sa nõustusid lepingutingimustega, antud juhul Tele2 küll midagi seadusevastast ei tee, seega pead kõik esitatud arved ära maksma, et su teenus jälle avataks.

Onari Kämmal 11.01.2018 20:50 (6 aastat tagasi)

Selle kohta oli täna just uudis ju, et Tarbijakaitse sundis Tele2 sellest lepingupunktist loobuma.

BB 11.01.2018 23:54 (6 aastat tagasi)

Jah kõik õige, seega peaksid Tele 2 suhtlema ja neid teavitama ,et 2 kuu eest mil sa ei saanud teenust kasutada polnud neil ka õigust 15 kuutasu sult nõuda. Link ka: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/node/46232

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.