Telefoni garantiivaidlus - jään vist seadmest ilma

asd 1.12.2018 09:32 (5 aastat tagasi)

Mure: Ostsin veebruaris 2017 nutiseadme, ning tegin ka kindlustuse, mida olen siiani igakuiselt maksnud. Eelmisel nädalal kukkus telefon maha ja klaasile tekkis väike mõra. See käib kindlustuskaitse alla, ja viisingi seadme esindusse, et see kindlustuse korras korda tehtaks. Nüüd sain Elisast kirja, kus öeldakse, et telefonil ilmnesid ka muud probleemid, niiet seda ei ole enam võimalik parandada ega ka mulle tagastdada. Pakutakse võimalust 230 euro eest uus seade osta (aga sellest summast läheb maha omavastutus 70 eur), ehk et nad pakuvad mulle 160 eurot, mille eest saan nende esindusest uue telefoni. Minu telefon maksis ostmise hetkel 690€, ning igakuiseid kindlustusmakseid olen teinud umbes 160 euro eest. Kusjuures mul on veel kaks kuud seda seadet veel maksta jäänud (ostetud järelmaksuga). Kui ma ei ole nende absurdse pakkumisega nõus, siis mis variandid mul on? Mul ei ole lepinguid hetkel käepärast...

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.