Teemade kronoloogiaKohtutäituri tasu ja elatis (4) ühine vara (2) Registri päring (1) Kauba parandus (7) üürikorterist välja tõstmine (5) lugu selline (14) |
Kauba paranduspriit 11.03.2006 22:19 (19 aastat tagasi) Lugu järgmine. K-arvutisalongist ostetud kodukino süsteemil tekkis tõrge nimelt heli kadus ühest kõlarist. viisin siis kõlarid K-arvutisalongi tagasi. Remondis olid nad kuu aega. Täna sain kõlarid kätte aga üllatus kõlaris pole ikka heli. selline asi ajab s...a keema . kuida sellisel juhul käituda ja mis ette võtta.kas nõuda uueks garantiiremondi ajaks asendus kõlarid. või siis raha tagasi . kkk 11.03.2006 22:35 (19 aastat tagasi) k salongis sellised asjad on normaalsed. Kui asjada mingi jama, võib rahulikult jäädagi garantii teostaja vahet jooksma. täiskasvanu 12.03.2006 11:16 (19 aastat tagasi) Olin kunagi ka nii rumal, et kasutasin odavuse pärast K-arvutisalgongi teenuseid... Ma ei ole nii rikas, et odavaid asju osta! Jäädki nendega jahuma... ja neil jääb õigust veel ülegi. Viskasin praagi lõpuks lihtsalt minema, aga kaotatud närve ei andnud keegi tagasi... priit 12.03.2006 11:42 (19 aastat tagasi) paistab et nii jääb K-arvutisalong varsti klienditest ilma. xxs 12.03.2006 21:45 (19 aastat tagasi) oi jah - kasutage loogikat Kui üks kauplus müüb 1000 aparaati X, millest tootja praak on 5% siis saate, et 50 aparaati peabki vigased olema. Teine väga lugupeetud kauplus müüb sama aparaati 100 tükki. Tootja praak on ikka 5%. Saate, et rahulolematuid kliente on ainult 5. Kas lugupeetud salong on oma praagi marginaalilt siis "parem"? Jätke meelde, et ükskõik mis tehnika vidinat ka ei müüda, on 1000 partiist 5% alati vigased. Selle põhiseid uuringud teevad muuseas ka firmad ise - kes toodavad. Teiseks - võibolla viga pole kõlaris mis sa garantiisse viisid vaid "komplektis" kuhu need ühendatud olid :) minna 13.03.2006 09:23 (19 aastat tagasi) xxs: loomulikult on vigaste asjade % sama igal pool, selle vastu ei vaidlegi. Pigem on probleem selles, et mis firma kuidas tagasi toodud asjadega tegutseb. K puhul võib jäädagi parandust/uue saamist ootama, mõne teise firma puhul antakse kohe uued. xxs 13.03.2006 10:33 (19 aastat tagasi) eks see kliendittenindus on nagu on - minul eriti probleeme pole olnud, kuna olen suht kannatlik ja elan eeldusega, et issanda loomaaed on ülisuur. Firmasid, kus antakse kohe uued, on suht vähe. Aga point oli selles, et meie kaasmaalased hakkavad "sitaks" tembeldama firmat. Mu endagi tuttavad teevad krimpsus nägu kui kuulevad K salongist - kuigi ise elus pole sealt ostnud ühtki asja. Lihtsalt tuttava tuttav ostis ala mingi asja, mis läks katki ja siis oli mingi jama. Ega nad nüüd röövkapitalistid ka ei ole. Kui on vigane tootja süül, siis antakse uus, kui enda süül, siis ei anta. Loomulikult jookseb enda/tootja väärkasutuse vahel õhkõrn piir. Aga arvestama peab ka seda, et neile tuleb just tänu käibele ka väga suur hulk kaupu garantiisse - nii et on ka aru saadav, et nad ei jõu personaalse lähenemisega firmadele mite lähedalegi. Ja kuna eriti üle madala IQ inimesi saada pole tööturu sfääris - on neil ka sellised inimsed leti ääres. Uhhamuhha 13.03.2006 14:33 (19 aastat tagasi) Kui ise ei oska, pöördu tarbijakaitsesse. Kui asja remont ebaõnnestub võid nõuda asja asendamist või raha tagasi. |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |