Teemade kronoloogiaElatise hagi (21) Pärimistunnistuse väljaandmisest pärandvara jagamise lepingu korral (2) garantiiremont (7) OÜ asutamine (5) mtü asutamine (0) otsus (3) |
garantiiremontärritunud 23.10.2007 09:16 (17 aastat tagasi) Mure järgmine. Ostsin Tele2.st aasta tagasi telefoni, mille olin sunnitud 1 kuu hiljem viima garantiiremonti.tagasi sain töötava telefoni koos uue laadijaga. Nüüd ilmnes telefonil sama probleem,(displei ei näita) ja viisin telefoni uuesti garantiisse. Tele2 teatas , et olen kohustatud selle remondi tasuma kuna eelmine remont oli tehtud ebakvaliteetselt. Meilivahetuse tulemusel selgitavd et esimesel korral nemad telefonil viga ei tuvastanud ja telefoni ei avanud ning nüüd teevad sõltumatu ekspertiisi , millest peaks siis nähtuma et eelmine remont oli ebakvaliteetne ja mitte nende poolt rteostatud. Kuidas see on võimalik mul kindlaks teha???? Mina ju ei tea mida nad tegid või ei teinud kui telefon oli esimest korda nende juures garantiiremondis. Kuidas mul oleks õige toimida. jah 23.10.2007 09:25 (17 aastat tagasi) vaheta firmat või võta mõni korralikum telefon- nt nokia! endal ka oli tele2-ga probleeme, nimelt käisin samuti 3 korda sama telefoni vahetamas... ärritunule 23.10.2007 09:46 (17 aastat tagasi) Kuidas saab küll jah olla kindel, et teemaalgatajal justnimelt Nokiaga probleeme ei ole? Kui telefon oli esimesel korral Tele2 kaudu remondis, ei ole tõesti sinu mure, kui remont viletsalt tehti - Tele 2 võib ju ekspertiise tellida, kuid klaarigu oma asjad selle remondi tegijaga. Kui oleksid telefoni esimesel korral viinud mingisse suvalisse firmasse (Tele2 kodulehel on kirjas, millistel firmadel on õigus neilt ostetud telefonidele garantiiremonti teostada) võib Tele2 nüüd tõesti vastutuse välistada. Mina soovitan Sul mõelda, kui suur õigupoolest kahju on - kui väike, siis lööksin ilmselt oma aja ja närvikulu vältimiseks lihtsalt käega ning tõepoolest vahetaksin firmat (igal pool pakutakse ju uutele liitujatele 100 ilmaimet). Kui aga see tähendaks kahju (tavaliselt tasuta või soodushinnaga telefoni saades on kohustus vähemalt 18 kuud selle operaatori juures olla, muidu pead neile nt telefoni maksumuse hüvitama) soovitan Sul täpsema nõu saamiseks Tarbjakaitseameti poole pöörduda, neil on analoogses asjas kindlasti ka varasemaid kogemusi. ärritunud 23.10.2007 11:08 (17 aastat tagasi) telefoni mark oli just nokia 6111. ja tegemist just soodustelefoniga ning pean olema klient 18 kuud, muidu lepingu lõpetamine 1000. Küsimus just sellest et mismoodi saavad nad teha ekspertiisi ja millele toetuvalt , kui garantiiremont oli nende juures juba olnud ja viga millega pöördusime sama. Kuigi oma vastuse öeldi et nad viga ei tuvastanud esimesel korral. selleks et viga mitte tuvastada tuleb ju telefonis siiski sorkida . 23.10.2007 11:41 (17 aastat tagasi) Postimehe kaebuste raamatus kirjeldas üks kaebaja, et viis telefoni teenindusse, seal kulutati mitmeid nädalaid ning lõpus väideti, et viga ei ole (kujutate endale ette). Seejärel läks kaebaja lihtsalt parandusse, kus asi vist mingi 10 minutiga ära parandati (arve selle eest oleks tulnud mõnikümmend krooni, kuna tegemist oli aga garantiiajaga ning tegemist oli operatoori määratud tegijaga ei tulnud midagi maksta). Siit loo moraal, kas maksab üldse operatooriga jamada - ka nende kodu lehel on kirjas, et probleemide korral on kliendil õigus valida, kas viia telefon teenindusse ja lasta neil remonti korraldada või vaadata kodulehelt andmed remondi tegijate kohta ning viia telefon otse sinna. Tarbijakaitse/ Aivar Riisalu/ Võsa Pets. 23.10.2007 12:37 (17 aastat tagasi) PÖÖRDU TARIJAKAITSESSE JA VAIDLUSTA ASI. Tele2 on üks sitt firma, pressib igari raha oma klientidelt välja. Tean, et paljudel just Tele2-ga probleeme.Muidugi panevad asja kiiresti paika Aivar Riisalu ja Võsa Pets. Parimate soovidega 1 lugeja. jurks 23.10.2007 14:09 (17 aastat tagasi) Tele2 on ju endine Q gsm, kas te siis ei mäleta millist jama nad tegid ... hoidge sellest firmast eemale.. tele2 23.10.2007 20:42 (17 aastat tagasi) j aja mulka telefon ei töötanud.. oli ka kgrantiiaeg ja viisin tagasi kui järgi läksin siis oli telefon hoopiski kadunud ja et yulgu järgmine kord.. no käisin mitu korda lõpuks oli kaupkuses inventuur ja sisi oli mu telefon üles ka leitud kusagilt sahtlist... aa tegelt oli mingi aku jama j atelefonise korras.. |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |