Teemade kronoloogiaaiandusühistu likvideerimine? (0) Vajan juristi (1) novatours petab kliente, mida teha? (13) ikka need alimendid (20) kohtutäitur (3) |
novatours petab kliente, mida teha?meeli 15.11.2007 15:53 (17 aastat tagasi) Ostsin 2 kuud tagasi novatoursist reisipaketi. Loomulikult sai allkirjastatud ka leping. Nüüd juhtus aga selline asi, et lennufirmad tõstsid hinda, kuna kütus on maailmaturul kallinenud. Reisifirma nõuab minult selle summa juurde maksmist. Samas on mul lepingus järgmine punkt. 4.3. Hinna muutumisest teatab Reisikorraldaja Reisijale vähemalt 21 päeva enne reisi alguse kuupäeva. Reisikorraldaja annab Reisijale hinnagarantii ootamatute hinnalisade eest. Hinnagarantii võimalike tulevaste hinnamuutuste suhtes kehtib juhul, kui kogu reisi maksumus on tasutud reisi tellimisel ja reisini on jäänud vähemalt kui 21 päeva. Kuna maksin kogu summa täies ulatuses ja reisini on jäänud vähemalt 21 päeva, siis leian, et vastavalt lepingu tingimusele ei ole reisifirmal õigus nõuda minult seda summat. ... meeli 15.11.2007 15:54 (17 aastat tagasi) järg... summat. Nemad rõhuvad aga võlaõigusseadusele. § 871. Reisitasu suurendamine Reisikorraldaja võib reisitasu suurendada üksnes juhul, kui: 1) see võimalus on lepingus otseselt ette nähtud ning lepingus sisaldub reisitasu uue suuruse arvutamise kord ja 2) reisitasu suurendamise vajadus on tekkinud veokulude, sealhulgas kütusehinna, samuti maaletulekutasude, sadamate või lennujaamade sisse- ja väljasõidutasude, teenusega seotud maksude või reisi suhtes kohaldatava raha vahetuskursi muutumise tõttu ja 3) reisitasu suurendamisest teatatakse reisijale ette vähemalt 21 päeva enne reisi algust. Kummal on siis õigus? Kas meie omavahel allkirjastatud leping ongi siis tühine ja reisikorraldaja võib sealolevaid punkte oma suva järgi muuta? Milleks siis see leping üldse? outlaw 15.11.2007 20:37 (17 aastat tagasi) Kumb olukord sul siis hetkel on - kas reisini on jäänud VÄHEM KUI 21 päeva või VÄHEMALT 21 päeva. Esimene postitus on nii segane, et aru sellest ei saa. Muidu on nii, et lepingu ja seaduse kõrvutamisel kehtib tavaliselt leping. Tarbijalepingutel (nagu sul) võib olla nii, et mingi lepingu punkti asemel rakendatakse seadust kui nii on tarbijale kasulikum. q 15.11.2007 22:06 (17 aastat tagasi) Lepingu ja seaduse kõrvutamisel kehtib leping, kui seal on kliendi jaoks seadusest soodsamad tingimused. meeli 16.11.2007 12:34 (17 aastat tagasi) mul on lepingus kirjas vähemalt 21 päeva. seega on mul õigus nõuda, et nad oma lepingust tulenevat kohustust täidaksid (mida nad hetkel mitte teha ei taha ja ütlevad, et leping on vale ning neid ei huvita, mis seal kirjas on, juurde pean ikka maksma) ? 16.11.2007 20:38 (17 aastat tagasi) vähemalt enne on sul jah kirjas lepingus- sellest saime aru aga mitu päeva enne reisi algust siis sulle teatati et pead juurde maksma? meeli 16.11.2007 21:27 (17 aastat tagasi) reis toimub 28. detsember. seega on sinna palju rohkem, kui 21 päeva aega. oh sind 16.11.2007 22:17 (17 aastat tagasi) siis ju reisikorraldajak täielik õigus lepingu järgi ju! lepingus ikka nii et kui sul oleks reisini olnud aega vähem kui 21 päeva sisi poleks sa pidanud juurde maksma, aga nüüd jah oled valesti aru saanud! outlaw 16.11.2007 22:20 (17 aastat tagasi) "Palju rohkem kui 21 päeva" ongi ju sama mis "vähemalt 21 päeva". Sealt esimesest postitusest: "Hinnagarantii võimalike tulevaste hinnamuutuste suhtes kehtib juhul kui kogu reisi maksumus on tasutud reisi tellimisel ja reisini on jäänud VÄHEMALT KUI ??? 21 päev" Ole nüüd inimene ja vaata rahulikult see lepingu punkt üle. Siis saab kirjavea ära parandada, sest sellist teksti su lepingus vaevalt on. meeli 16.11.2007 22:54 (17 aastat tagasi) leingus on kirjas "vähemalt 21 päeva". Sõna kui sai sinna ekslikult vahele. ja mul on reisini vähemalt 21 päeva. seega peaks ju hinnagarntii mulle kehtima? novatours aga ütleb, et neid ei huvita, mis on lepingus ja et ma pean maksma nii ehk naa, leping ei tähendavat midagi. nii ütleb mulle selle asutuse kommertsdirektor. outlaw 16.11.2007 23:24 (17 aastat tagasi) Nojah, tervet lepingut lugemata ütleks, et firma jurist või andmesisestaja-tibi on näpuka teinud. Firma võib tõenäoliselt eksimuse paragrahvi üles upitada, aga vaata mis tarbijakaitse sellest arvab. REISIJA 17.11.2007 08:22 (17 aastat tagasi) Hinna muutumisest teatab Reisikorraldaja Reisijale vähemalt 21 päeva enne reisi alguse kuupäeva. Reisikorraldaja annab Reisijale hinnagarantii ootamatute hinnalisade eest. Hinnagarantii võimalike tulevaste hinnamuutuste suhtes kehtib juhul, kui kogu reisi maksumus on tasutud reisi tellimisel ja reisini on jäänud vähemalt kui 21 päeva. -vaat siin lõpus kas ei peaks olema kirjas siiski vähem kui päeva - mul ka samalaadne leping kuid sõnastus on tõepoolest VÄHEM KUI PÄEVA.... jurist 20.11.2007 10:14 (17 aastat tagasi) meeli on tüüpiline näide inimesest, kes asju mõistlikult ajada ei oska. Esimese hooga tembeldab teise kohe petiseks, siis hakkab asju endale selgeks tegema. Maksadki rohkem, sest tasuta lõunaid ei ole olemas. dasdsa 22.11.2007 01:12 (17 aastat tagasi) Sellel reisil tõsteti minu teada hinda kuskil 400 krooni võrra kütuse kallinemise tõttu. krt, kui sa reisile lähed siis on täiesti normaalne asi see. Summa ei ole kah eriti tappev. Kui sa ei suuda väikest summat maksta juurde, sest kütus lihtsalt kallines, siis kuidas sa saad seal kohapeal rahulikult oma reisi üldse nautida??? |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |