Laimajate ees kaitsetud?

annely 27.06.2008 20:59 (16 aastat tagasi)

Töötan poes.Keegi klient käib kõige suuremale ülemusele suulisi ja ebamääraseid kaebusi tegemas.Muidugi jõuab see ka meieni.Ja mitte just hellalt.Meie müüjate hingerahu on kõvasti häiritud.Kas ei peks see inimene esitama oma kaebusi kirjalikult ja ka oma nime alla kirjutama.Me sooviks ju ka teada kellele me pinnuks silmas oleme.Kas on ka mõni seadus mis kaitseks klienditeenindajat sellise laimu eest või aitaks selliseid inimesi panna vastutama oma suuvärgi eest.Või tuleb meil pöörduda kohtusse.

aaa 27.06.2008 21:25 (16 aastat tagasi)

aga miks teei ülemus turvakaamerat üles ei pane? sealt saaks ju jälgida? samas, kus tead, et üldse keegikaebab? järsku ülemus lihtsalt bluffib?

bbb 28.06.2008 14:47 (16 aastat tagasi)

annely...sa oled paranoiline. soovitan kindlasti kohtusse pöörduda. a võibolla on see mingi nali hoopis ja sa ei olegi täisidioot nagu su tekstist võiks arvata. ja aaa tundub ka nalja viskavat. ülemusel on ilmselt jah hea huumroimeel...ja turvakaamerate ülespanek on kõikidele huvilistle tasuta?!

ahaaa 28.06.2008 19:10 (16 aastat tagasi)

kui tegemist kauplusega siis ju loomulik et turvakaamerad ja tegelt nt veebikaamera üles panna pole mingi kunst ja kallis ka pole minu ülemus küll viskas nalja, ütles ühele töötajale et sa sõid need ravimid ära sellepärast ongi kadunud, et nüüd kirjuta lahkumisavaldus ja mine ära , meile varast vaja pole siia tööle... tegelt olid ravimid apteegist toomata ja siis ülemus ütles ka et tegi nalja...

Nipitiri 29.06.2008 15:04 (16 aastat tagasi)

Aga mina ei arva, et see teema väga naljakas oleks! täiesti kohatu huumor! leian, et selles keskkonnas on labane end kellegi probleemiga lõbustada! Asjast endast aga arvan mitut arvamist. Esmalt arvan, et enne kohtusse minekut võiksid hoopis ülemusele oma seisukohad teatavaks teha, st teha ettepanek, et tulevikus esitataks kaebused kirjalikult, millest võidaksid kõik - pahatahtlikke kliente, kes oma pisikest egot kl.teenindajate peal välja üritavad elada, see distsiplineeriks, teil aga aitaks olukorrale konstruktiivselt läheneda. eesmärgiks on ju ikkagi kl.teeninduses esinevad konkr.puudujäägid kõrvaldada. Teiseks, mida ülemus saaks teha, kui ka oleks kõik need kaebused põhjendatud? kui tikub palganumbrite kallale, siis seda saab teha vaid tulemuspalga osas ja see on tõesti tema vaba voli, st siin ei aita ka ükski seadus. põhipalka on võimalik näppida vaid sinu kirjalikult nõusolekul (allkiri), st sel juhul on tegemist töölepingu muudatusega. distsiplinaarkaristuse puhul peab see olema põhjendatud ja siis saad juba töövaidluskomisjoni poole pöörduda.ning sel juhul peab ülemus oma seisukohti tõendama.kellegi suulised kaebused ei ole just kõige tihkemad argumendid :)st need saad igal hetkel ümber lükata, kuna sel juhul on sinu sõna tema oma vastu. niiet - mina soovitaksin muretsemise asemel hoopis ülemusega rääkida. lisaks sellele, et ülemus võib vana naljahammas olla, võib taoline meetod olla ka üheks vahendiks, et alluvaid preventiivselt ohjata, st et te senisest veelgi püüdlikumad klienditeenindajad oleksite või siis et ei tekiks rumalat mõtet hea töö eest väärilist tasu nõudma hakata. niiet - kindlameelsust ennekõike. seaduste koha pealt võid lugeda nt Individuaalse töövaidluse lahendamise seadust. et teaksid üheks-teiseks valmis olla. kohus võiks siiski viimaseks võimaluseks jääda. enne seda on olemas TÖÖVAIDLUSKOMISJON (muideks, sinna ei ole keelatud ka nõu saamiseks pöörduda). mis aga muusse puutub, siis kuna EV-s on jätkuvalt klienditeenindajate põud, siis oletan, et tegelikult on ka sinu ülemusel teat.hirm ühest müüjast ilma jääda!!!küll aga ei oleks mõtet ülbitsema hakata, vaid asju diplomaatiliselt, aga kindlameelselt ajada. hoian pöialt!:)

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.