Teemade kronoloogiatöölepingu lõpetamine tööandja intsiatiivil (4) hagihind elatisraha alammäära nõude puhul (1) maksuamet seab võlgnike varale riigi kasuks (kohtulikke?) hüpoteeke (7) mobiilioperaatori vahetuse hind (2) kinkelepingust taganemine (10) äriühingu juhatuse liikme kriminaalvastutus (5) täitemenetlus varatu kuid mitteametlikult töötava isiku suhtes (1) |
mobiilioperaatori vahetuse hindHuvitav lugu 5.11.2010 17:28 (14 aastat tagasi) Soovin vahetada oma mobiilioperaatorit numbriliikumisega.Praeguse operaatori klienditeenindus teatas, et kuna mul on miinimumarvega pakett, siis pean maksma selle miinimumarve ära, kuigi saan teenust kasutada ainult uuel kuul 7 päeva. Kas see on nõue on seaduslik, kui teenust ei saa ega suuda täiel määral tarbida? Tarbijakaitse soovitas võtta kirjaliku seletuse operaatorilt aga pole veel sealt vastust saanud. Olen kuulnud ka väidet,et asi on ühikutes ja kuna kuumaksu pole, siis ongi ühikuks see miinimumarve. HelistajaMiees 7.11.2010 23:40 (14 aastat tagasi) Aga operaatorid ei küsi ju ette, vaid tagantjärele. Ehk siis arvestusperiood on ju 1. kuupäev kuni viimane kuupäev ning järgmisel kuul enam ei saa tarbida teenust. Tangara 7.11.2010 23:50 (14 aastat tagasi) Saada neile teade, et lõpetad lepingu nendega teatud kuupäevast, võttes arvesse, et see oleks lepingus lubatud miinimum etteteatamistähtaeg. Pärast lepingu lõppemist, pane teise operaatori sim-kaart telefoni ja kogu lugu. Kui hakkavad uusi arveid ja meeldetuletusi saatma, siis lihtsalt ignoreeri. Nad ei hakka ju 100kr eest kohtusse minema. Seda enam, et neil ei ole õigus. |
|
Juura.ee on mittetulunduslik infokanal. Oleme väga tänulikud annetuste eest. Ettepanekud on oodatud teel. Veebimajutusega toetab Modera. |