töötaja varaline vastutus

rini 6.07.2012 23:38 (12 aastat tagasi)

Kas keegi oskab aidata:) Juhtum selline,et võtsin kaardiga raha vähem kui pidin ja klient keeldus maksmast tagantjärgi kui me selle avastasime( 57 euri asemel sai 57 senti...lihtsalt jäid nullid panemata - ei jälgind korralikult tablood ) Viga oli kyll minus aga kas tõesti ei ole võimalik kuidagi seda raha tagasi saada? Kahjuks ei avalda ka kaardimaksekeskus isiku nime:S Kliendid ise panid seda kohe tähele ja läksid poodi uuele ringile( Videost näha). Mina olin poes uus ja polnud seal veel kuud aegagi töötanud....tegijal ikka juhtub:S

meba 11.07.2012 12:57 (12 aastat tagasi)

Kas teid seati nüüd vastutama, et peate ise kinni maksma? Kui tegemist on ausa veaga, siis kliendi jaoks on tegemist alusetu rikastumisega. Kui miski muu ei aita, siis pöörduge läbi kohtu panga poole.

rini 14.07.2012 00:45 (12 aastat tagasi)

Mina pean jah kinni maksma:S....aga samas olin ma alla kuu tööl olnud ja jäeti üksi kassasse - vast olin sellest siis sel hetkel närvis ja tegin selle apsaka:S Hetkel tundub, et miski ei päästa mind:S

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.