arvutigarantii läbi, aga arvuti tervemaks ei lähe

Britt 13.05.2008 20:26 (17 aastat tagasi)

Tere. Ostsin Elionist sülearvuti, et tööotstarbel ja isiklikul otstarbel kasutada. Juba 2. kuu pärast ostmist pidin arvuti veaga garantiiremonti saatma. Tagasi tuli ta tervemana, ma ei mäletagi konkreetset viga (vist nende arust tarkvaraviga), mille eest ma maksin üle 490 krooni. Teisel korrani möödus jälle 2 kuud ja läks uuesti garantiiremonti. Seekord oli lõpus napilt avastatud emaplaadi viga, mille järel vahetati välja emaplaat. Maksin üle 500 krooni, windowsi installeerimise eest. Siis möödus veel 2 kuud ja tekkis uus probleem, aga kuna ma lolli peaga ootasin (viga lakkas tegutsemast ), siis viisin pea garantii lõppedes arvuti garantiiremonti, sel korral kirjutasin ka avalduse, et ma saaksin töökorras arvuti vastu enda rondi vahetada. Kuna viga ei olnud enam emaplaadis, vaid mingis ...

Britt 13.05.2008 20:28 (17 aastat tagasi)

... klaviatuurikaablis, siis ei olnud nad mulle nõus seadet vahetama (garantiis on selline klausel, et üks osa peab katki minema 3x järjest, siis võidakse arvuti välja vahetada). Lõppkokkuvõttes sai garantiiaeg läbi ja nüüd jooksis arvuti uuesti täitsa kokku, et ei võta pilti ette ja käivitub vaid sekunditeks. Saatsin uuesti remonti, seekord lisasin ka kaaskirja, et nõuan arvuti vahetamist või raha tagasi. Arvuti eest, öeldi Elionis, peab kindlasti maksma diagnostikatasu 800 krooni. Millised on minu võimalused, kui mulle arvuti tagasi tuleb ja öeldakse, et saage ise hakkama sellega? Ma ei olnud sel korral nõus maksma remondi eest, sest ma leian, et mina ausa ostjana ja korraliku kasutajana ei ole arvutile midagi kahjulikku teinud, mis tema sisemust võinuks kahjustada, kuid firma on kõik omalt poolt teinud, et venitada garantiiaja lõpuni seda protsessi. Võin muidugi ära oodata vastuse service.netist, kuid ma ei usu, et selles midagi positiivset on. Nimelt võtsin ühendust online HP tehnikuga, kes väitis, et kui garantiiaeg läbi on, siis tema kardab, et mina pean hakkama arvuti remondi eest maksma. Minu jaoks on ebanormaalne, et ma ostan minu jaoks kopsaka summa eest arvuti aastaks ajaks :(

Arvutikasutaja 13.05.2008 22:10 (17 aastat tagasi)

Aga pöördu tarbijakaitseametisse. Pealegi võib Elioni emafirmasse saata vastavasisulise meili. Niipea, kui kirjutad, et seda firmat küll kellelegi soovitada ei julge, hakkatakse tavaliselt tõmblema, vabandatakse ette ja taha. Mul on endal vastav kogemus olemas.

Brita 14.05.2008 00:27 (17 aastat tagasi)

Ma esialgu ootangi tagasisidet service.netist, siis pöördun tarbijakaitsesse ilmselt. Idiootne olukord, ma peaks mainima!

aga 14.05.2008 07:33 (17 aastat tagasi)

Kui on tarkvara probleemid siis ikka ise peab ju maksma... ja arvutit peaks ise paremini tundma

Britt 14.05.2008 13:16 (17 aastat tagasi)

Aga ei saanud probleemist korralikult aru. Esimest korda maksin tarkvara probleemi pähe, kuigi viga oli riistvaras, täpsemalt emaplaadis. Enne kui muret lugeda ja nõu andma tulla, võiks probleemi sisuga lähemalt tutvuda.

lisaks eelnevale 14.05.2008 13:23 (17 aastat tagasi)

Arvutit olen lausa ülikoolis õppinud, kuid läptopi sisu kallale ei lastud kahjuks, seega ei hakka ise tundmatut maad torkima. Tarkvara osas olen piisavalt koolitatud, et hakkama saada.

vot 15.05.2008 05:45 (17 aastat tagasi)

laptopi sisu kallale polegi vaja mina! Neid vigu otsitakse hoopis teisiti. kelele läptopid sisi soovitan leida mõni noor arvutifänn ja temale viga ära räkida, küll ta teab mida teha tohib mid amitte aj kuidas viga leida. Endal noormees selel ala peal ja mitmel lapakal niimoodi vead üles leidnud. St oskab arvutit, seda rikkumata, niimoodi koormata, et õige viga ilmsiks tuleb....

Järeldus 15.05.2008 06:47 (17 aastat tagasi)

tuleb osta korralik äriklassi arvuti, mitte mingi ühekordne odav luts mille ühe keskmise palga eest vabalt kätte saab..

elion 15.05.2008 22:30 (17 aastat tagasi)

mulle vahetati küll emaplaat tasuta ja installiti uus tarkvara. kõik elionis ja garantiikorras.

Britt 16.05.2008 16:59 (17 aastat tagasi)

elion, sul vedas. Kas siin mõni asjalik teadja ka on, kes tegelikult asja jagab. Kas tarbijakaitse aitab?

Britt 16.05.2008 17:00 (17 aastat tagasi)

Järeldus, ma ei tea, minu jaoks on 16 tuhat piisavalt korralik summa arvuti eest.

nojah siis muidugi 16.05.2008 20:16 (17 aastat tagasi)

16 ruhande eest ei sa anüüd küll mingit korralikku lapakat, ära aja naerma! korralik ja korraliku garantiiga arvuti maksab poole rohkem ja garantii on ka kolm või isegi viis aastast. Kõik hooldus ja remondid sele aja jooksul tehakse firma kulul ja kui sa nii rumal oled, et isegi winni ei oska peale installida sisi pole mingiime, et sul nahk üle kõrvade tõmmati, - muideks arvutit ostes pidid ju saama kaasa ka isikliku Windowsi plaadi!

jah 18.05.2008 23:46 (17 aastat tagasi)

16 000 ??? see on siis ikka päris ront, mitte korralik arvuti..

varavaim 19.05.2008 10:31 (17 aastat tagasi)

britt miks ometi pidid sa GARANTIIREMONDI eest veel juurde maksma? seda esiteks teiseks peaks garantiiremondis käinud arvuti puhul garantiiaeg pikenema. kas kuni 2 v 3 kuu võrra.

tarkvaraprobleem 19.05.2008 11:22 (17 aastat tagasi)

aga tarkvara probleemid ei kuulu ju garantii alla! Meist igaühel võib juhtuda, et eksikombel kustutame mõne tähtsa tarkvara elemendi lihtsalt ära ja eks siis selle eesttuleb juba maksat, kuiise installida ei oska! Minu teada saab iga arvuti ostaj kaasa ka vajalikud plaadid tarkvaraga - oleks võinud ju ise installida...

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.