arvete tasumine

meelis 30.06.2008 16:06 (17 aastat tagasi)

kuidas toimida kui suur firma ei taha tasuda arveid õige aekselt ja viivitatakse päevi.Kuidas on mõeldav et firma muudab teise asutuse arveid ilma seda kooskõlastamatta ja selleks volitusi omamatta

Tikker 30.06.2008 16:15 (17 aastat tagasi)

õigeaegselt...vigade parandus:)Koostöölepingus peaks olema tingimused sätestatud.

. 30.06.2008 16:39 (17 aastat tagasi)

Kui üks isik ei täida oma kohustusi ja jätab arved tasumata, on arve väljastaja otsustada, mida ta edasi teeb. Kas ta jätab asja sinnapaika ja lepi raha kaotusega või hakkab oma õigusi kaitsma. Kõige lihtsamaks viisiks on oma nõudmiste esitamine võlgnikule, kui võlgnik selle peale ei reageeri on võlausaldajal õigus oma nõuded nt mõnele inkassofirmale loovutada. Samuti on võlausaldajal õigus esitada kohtusse hagi ning nõuda võlgnevuse tasumist. Kui võlausaldaja hinnangul on võlgnik maksejõuetu on tal õigus algata võlgniku pankrotimenetlus. Mida peab meelis oma teise lasega silmas? Kas seda, et arve saaja maksab lihtsalt vähem kui arvel kirjas? Kui nii siis peab võlausaldaja jällegi otsustama, mida ta teha soovib. Õigused on samad, mis eelpool kirjeldatud.

. 30.06.2008 16:40 (17 aastat tagasi)

Lisan veel, et kui võlgnik siiski maksab, kuid pideva hilinemisega, on arve esitajal õigus nõuda viivist ning kui teievahel sõlmitud kokkulepped seda ettenäevad siis ka leppetrahvi.

. 30.06.2008 16:42 (17 aastat tagasi)

.. ning loomulikult otsustada, kas tegemist on niivõrd hea kliendiga, kelle halba maksedistsipliini on kasulikum välja kannatada, või otsustab firma sellise koostööparteriga koostöö lõpetada ning talle edaspidi lihtsalt teenuseid mitte osutada või kaupa mitte müüa.

Egert 1.07.2008 20:42 (17 aastat tagasi)

tere! Mul siuke küsimus Meelise esitatud küsimusele.Kas siis on õigus nõuda tagant järgi viivisarvet.Kuna firma on koguaeg viivitanud arvetega ning arvetel asuvat summat muutnud.Koguaeg on neil mingi viga arvel mis neile ei meeldi, ning käsivad seda meil koguaeg muuta.On olnud olukordi, kus ise tehakse mingi arve ja kantakse raha üle ning öeldakse , et see teise arve katteks juurdemaks.Viimase arve on üldse kontaktisiku poolt ära kustutatud ning ei ole esitatud, kuigi arve tasumise kuupäev oli eile.Mitu meeldetuletust peame tegema, et asi inkassosse anda? Aitähh ning tervitan.

q 1.07.2008 21:03 (17 aastat tagasi)

Kas ei oleks targem üldse sellise kliendiga suhtlemine lõpetada. On see teie ainus klient või, et niimoodi endale pähe lasete istuda?

egert 1.07.2008 21:22 (17 aastat tagasi)

ei ole ainus, aga summad on tasumata ning tahaks oma raha ikka kätte saada??? või teie loovutaksite oma raha neile, oleme ju selle nimel vaeva näinud ning tahaks oma teenitud raha kätte saada.Me ei suhtlegi enam selle kliendiga, kuid rahad võiks kätte saada ikkagi.

q 3.07.2008 12:52 (17 aastat tagasi)

Ega suhtlemise lõpetamine ei tähendagi võlgnevuste kustutamist. Lihtsalt sinu küsimusest ei lugenud välja, et temaga enam äri ei aeta. Kui saadaolev summa on suur, võiksite proovida saata talle teate, et kui võlgnevust ei likvideeri, siis esitate kohtusse avalduse pankrotimenetluse alustamiseks. Nii mõnigi on sellise ähvarduse peale kohe rahad liikuma saanud.

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.