lepingu lõpetamise tasu

Lex 13.12.2010 20:38 (14 aastat tagasi)

Lugu järgmine, abikaasa novembri alguses läks emt'st tele2 üle. Novembris jõudis ta emt klient olla 4 päeva. Nüüd siis emt saatis arve, kus nõuab minuemt kuutasu terve kuu eest. Saatsin kirja, selgitamaks, miks nad terve kuu eest raha nõuavad. Vastuseks tuli viide mingisugusele lepingu punktile, kus öeldud, et tuleb terve kuu eest maksta. Summa iseenesest suur ei ole, aga asi on ikkagi kuidagi mäda. Kui lepingus oleks kirjas, et tuleb 10 aasta eest kuutasu tasuda?

mvh 13.12.2010 20:50 (14 aastat tagasi)

Kui lepingut allkirjastatakse, siis tuleb vaadata, mis seal kirjas on. Eriti tähelepanelik tuleb olla igasuguseid soodustusi (tasuta telefone, kõneaega jne) andvate lepingute korral. Tuleb endale selgeks teha kõik ohud, mis kaasnevad lepingu lõpetamisega. Vaadake oma lepingut, aga täiesti võimalik, et seal on kirjas, et lepingu lõpetamisel tuleb maksta ka selle kuu eest kui leping osa aja jooksul kehtis.

Tex 13.12.2010 22:10 (14 aastat tagasi)

mul oli sama asi EMT st lahkumisel, tahtsin kuu lõpuga minna üle teise operaatorisse, aga läks üleminek paar päeva üle ning EMT kasseeris terve kuu tasu. Kuna see venitamine oli uue operaatori süü tõttu, siis nad andsid mulle 4 kuud tasuta kasutamist.

Lex 13.12.2010 23:41 (14 aastat tagasi)

Ei tea, kes selle pealkirja ära muutis, aga see ei ole mingisugune lepingu lõpetamise tasu. Igatahes, kas neil on õigus seda nõuda? 26 päeva abikaasa nende teenust ei saanud kasutada, miks peaksin maksma poes saia eest, kui mulle seda ei anta?

Ats 14.12.2010 00:01 (14 aastat tagasi)

Kui lepingus on õigus nõuda, ju siis on. Sa ei ju ei tsiteeri lepingut täpselt. Kust meie peaksime teadma, on see "pooliku kuu tasu" või "lepingu lõpetamise tasu".

Rex 14.12.2010 07:41 (14 aastat tagasi)

Pole näinud Lex lepingut, kuid kõigis nendes mobiilsideteenuse lepingutes, mida mina oma elu jooksul sõlminud olen (Elisaga ja Tele2-ga) on sees tingimus, et miinimumarve tuleb tasuda kuu kaupa. Seega kui oled mingis kalendrikuus kasvõi 1 päev klient, siis pead ka selle kuu miinimumarve tasuma. Elisaga sattusin näiteks lepingut lõpetama kuu esimese päeva hommikul, olin vist esimene klient teeninduses, polnud sellele päeval kordagi oma mobiili puutunud, kuid loomulikult pidin selle kuu miinimumarve (vist 50 krooni) tasuma, ja loomulikult oli mul see kohustus, kuna nii oli ju lepingus kirjas. Lexile aga veelkord - kui tahad täpset vastust oma küsimusele, siis loe ometigi oma lepingut. Kuna EMT sulle juba ka viitas, mis punkti alusel nad ühe kuu arve tasumist nõudsid, siis on sul ju nüüd vaid selle konkreetse punkti lugemise vaev!

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.