müügilepingu täitmine

Anton-Hansen Vikerkaare 26.10.2011 17:11 (13 aastat tagasi)

Lühidalt: Töötaja müüs kliendile eseme, arvele, mis allkirjastati läks kaup mida klient osta soovis ja tasus selle. Nüüd inventuuri käigus selgus, et tegelikult anti kliendile odavama kauba asemel kallim .Kellele sel juhul õigus jääb? Kas müüja võib nõuda vahe kinnimaksmist või jääb kliendile õigus vahe mittehüvitamise osas?

jaah 26.10.2011 17:15 (13 aastat tagasi)

ei või kliendilt enam midagi nõuda. Klient polnud ju milleski süüdi. Ilmselt ei saanud ta arugi, et midagi valesti oleks. Kahju hüvitamist võite nõuda isikult, kelle süü tõttu kallim kaup odavama asemel anti.

A.-H.Vikerkaare 26.10.2011 17:25 (13 aastat tagasi)

Samas, klient kirjutas alla nn. garantiipaberile, kuna garantiipaberil vale artikkel, garantii ei kehti.Kas on õigus anda garantiid tõendav dokumnet?

noh 26.10.2011 19:04 (13 aastat tagasi)

veelkord, milles klient süüdi on? kuidas on klient vastutav selle eest, et talle anti mingi kallim asi. Kuigi juttu pole olnud, millega tegu, oletan, et klient ei saanud arugi, et on saanud kallima asja. See on teie poolt ikka ülimalt nahaalne nõudmine, et oma käkki üritate nüüd kliendile kaela määrida. Võtke ja karistage oma töötajat, kes selle jama korraldas.

Selle teema kommentaarium on suletud. Loo foorumisse uus teema, kui soovid arutelu jätkata.